Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 10-vuotiaat, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1ma2.2.2015 20:301 255 0001 057 00022 %47 %
2.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:161 260 000955 00020 %67 %
3.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:551 294 000940 00020 %76 %
4.UrheiluruutuYLE TV1ma2.2.2015 20:55906 000934 00019 %43 %
5.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:271 365 000929 00019 %68 %
6.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:001 261 000912 00019 %65 %
7.KingiMTV3la28.2.2015 19:291 320 000868 00018 %40 %
8.Salatut elämätMTV3ti3.2.2015 19:29983 000827 00017 %44 %
9.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:571 123 000815 00017 %71 %
10.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:241 289 000794 00016 %65 %
11.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:231 205 000781 00016 %78 %
12.The Voice of FinlandNelonenpe13.2.2015 19:591 264 000763 00016 %38 %
13.UutisvuotoYLE TV1la14.2.2015 21:31839 000750 00016 %38 %
14.A-studioYLE TV1ma2.2.2015 21:00960 000740 00015 %37 %
15.Doc Martin (7)YLE TV1ma16.2.2015 17:10904 000738 00015 %56 %
16.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma2.2.2015 18:22721 000733 00015 %48 %
17.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:231 032 000732 00015 %78 %
18.Hiihdon MM: Naisten 10 km (v)YLE TV2ti24.2.2015 14:26957 000721 00015 %76 %
19.TalvistudioYLE TV2la28.2.2015 15:44841 000702 00015 %62 %
20.Seitsemän UutisetMTV3ti17.2.2015 18:56909 000685 00014 %43 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.