Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 65-v. miehet, helmikuu 2015
Kohderyhmä: Miehet yli 65v
Väestö: 449 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1ma2.2.2015 20:30283 000251 00056 %75 %
2.Hiihdon MM: SprinttihiihdotYLE TV1to19.2.2015 17:00291 000225 00050 %80 %
3.Hiihdon MM: Naisten 30 km (p)YLE TV2la28.2.2015 13:55282 000221 00049 %87 %
4.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe27.2.2015 14:23292 000218 00049 %88 %
5.UrheiluruutuYLE TV1ma16.2.2015 20:55208 000214 00048 %70 %
6.Hiihdon MM: Naisten 10 km (v)YLE TV2ti24.2.2015 14:26261 000211 00047 %89 %
7.Hiihdon MM: JoukkueviestikilpailuYLE TV2su22.2.2015 15:16263 000208 00046 %80 %
8.Hiihdon MM: Miesten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 15:27286 000199 00044 %80 %
9.Hiihdon MM: Naisten yhdistelmäkilpailuYLE TV2la21.2.2015 13:57242 000194 00043 %88 %
10.Hiihdon MM: JoukkeviestikarsintaYLE TV2su22.2.2015 13:24273 000187 00042 %78 %
11.Hiihdon MM: Naisten viestiYLE TV2to26.2.2015 14:23266 000185 00041 %86 %
12.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ke4.2.2015 17:06178 000184 00041 %85 %
13.Hiihdon MM: Miesten 15 km (v)YLE TV2ke25.2.2015 14:20251 000184 00041 %85 %
14.MOT: Bensowin säätiön ryöstöYLE TV1ma2.2.2015 20:00221 000178 00040 %60 %
15.A-studioYLE TV1ma2.2.2015 21:00209 000177 00039 %65 %
16.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.2.2015 13:57200 000167 00037 %79 %
17.Hiihdon SM YLE TV2su1.2.2015 12:34257 000163 00036 %76 %
18.Suomi on venäläinenYLE TV1su1.2.2015 18:15206 000162 00036 %53 %
19.Hiihdon MM: Yhdistetyn viestihiihtoYLE TV2su22.2.2015 16:51231 000161 00036 %66 %
20.TalvistudioYLE TV2su22.2.2015 16:33190 000160 00036 %72 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.