Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 65-v. miehet, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Miehet yli 65v
Väestö: 449 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yle UutisetYLE TV1su8.3.2015 20:30254 000235 00052 %73 %
2.Hiihdon MM: Miesten 50 km (p)YLE TV2su1.3.2015 14:25295 000225 00050 %86 %
3.Urheiluruutu YLE TV1ti3.3.2015 20:55191 000200 00044 %65 %
4.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 16:49270 000196 00044 %76 %
5.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su22.3.2015 12:58229 000191 00043 %88 %
6.Ampumahiihdon MM : Naisten 15 kmYLE TV2ke11.3.2015 18:06298 000191 00042 %66 %
7.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ti3.3.2015 17:06174 000184 00041 %86 %
8.Ampumahiihdon MM : Naisten pikamatkaYLE TV2la7.3.2015 17:09279 000184 00041 %72 %
9.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtöYLE TV2su15.3.2015 14:15232 000178 00040 %81 %
10.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2la21.3.2015 14:56213 000173 00038 %88 %
11.Doc Martin (7)YLE TV1ti17.3.2015 17:10203 000165 00037 %73 %
12.MOT: Muistisairas yksin kotonaYLE TV1ma9.3.2015 20:00195 000161 00036 %57 %
13.Salpausselän kisat: SprinttihiihtoYLE TV2la7.3.2015 15:22228 000159 00035 %83 %
14.Ampumahiihdon MM : SekaviestiYLE TV2to5.3.2015 18:12234 000156 00035 %60 %
15.Salpausselän kisat: MäkihyppyYLE TV2su8.3.2015 14:56220 000152 00034 %78 %
16.MOT: Bensowin säätiön viimeinen salaisuusYLE TV1ma23.3.2015 20:00173 000150 00033 %54 %
17.Ampumahiihdon MM : Naisten viestiYLE TV2pe13.3.2015 18:08239 000148 00033 %57 %
18.A-studio: TalkYLE TV1to19.3.2015 21:05214 000145 00032 %52 %
19.UutisvuotoYLE TV1la7.3.2015 21:30166 000145 00032 %58 %
20.TalvistudioYLE TV2su1.3.2015 17:04183 000144 00032 %60 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.