Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
45–64-vuotiaat, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 45–64-vuotiaat
Väestö: 1 490 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten 50 km (p)YLE TV2su1.3.2015 14:25669 000446 00030 %74 %
2.Yle UutisetYLE TV1ma2.3.2015 20:30501 000409 00027 %49 %
3.Tähdet, tähdetMTV3su22.3.2015 19:15570 000385 00026 %45 %
4.UrheiluruutuYLE TV1ma2.3.2015 20:55366 000372 00025 %46 %
5.Ampumahiihdon MM : Naisten 15 kmYLE TV2ke11.3.2015 18:06652 000350 00023 %51 %
6.Doc Martin (7)YLE TV1ti10.3.2015 17:10399 000334 00022 %70 %
7.TalvistudioYLE TV2su1.3.2015 17:04418 000332 00022 %50 %
8.Kymmenen UutisetMTV3ma2.3.2015 21:58391 000308 00021 %49 %
9.Ampumahiihdon MM : Naisten pikamatkaYLE TV2la7.3.2015 17:09484 000299 00020 %56 %
10.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtöYLE TV2su15.3.2015 14:15397 000299 00020 %70 %
11.The Voice of FinlandNelonenpe27.3.2015 20:01493 000298 00020 %38 %
12.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 16:49424 000287 00019 %50 %
13.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su22.3.2015 12:58351 000283 00019 %65 %
14.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma16.3.2015 18:22288 000279 00019 %49 %
15.Päivän sääMTV3ti24.3.2015 19:22271 000270 00018 %45 %
16.UutisvuotoYLE TV1la21.3.2015 21:30301 000262 00018 %32 %
17.Hinnalla millä hyvänsäMTV3ma2.3.2015 21:00387 000260 00017 %31 %
18.Salatut elämätMTV3ma16.3.2015 19:30332 000260 00017 %38 %
19.Seitsemän UutisetMTV3ma16.3.2015 18:56325 000259 00017 %45 %
20.Salpausselän kisat: SprinttihiihtoYLE TV2la7.3.2015 15:22400 000258 00017 %63 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.