Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 4-v. miehet, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 4+
Väestö: 2 542 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten 50 km (p)YLE TV2su1.3.2015 14:25905 000606 00024 %77 %
2.Ampumahiihdon MM : Naisten 15 kmYLE TV2ke11.3.2015 18:06873 000502 00020 %58 %
3.Yle UutisetYLE TV1ma23.3.2015 20:30576 000489 00019 %46 %
4.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 16:49678 000465 00018 %61 %
5.Urheiluruutu YLE TV1ti3.3.2015 20:55433 000462 00018 %48 %
6.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtöYLE TV2su15.3.2015 14:15618 000450 00018 %72 %
7.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su22.3.2015 12:58542 000449 00018 %70 %
8.Ampumahiihdon MM : Naisten pikamatkaYLE TV2la7.3.2015 17:09740 000441 00017 %57 %
9.TalvistudioYLE TV2su1.3.2015 17:04524 000408 00016 %51 %
10.Salpausselän kisat: SprinttihiihtoYLE TV2la7.3.2015 15:22590 000384 00015 %67 %
11.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma2.3.2015 18:22380 000367 00014 %55 %
12.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2la21.3.2015 14:56470 000364 00014 %70 %
13.Ampumahiihdon MM : SekaviestiYLE TV2to5.3.2015 18:12614 000361 00014 %46 %
14.Kymmenen UutisetMTV3ke18.3.2015 21:58443 000358 00014 %43 %
15.Ampumahiihdon MM : Miesten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 13:43518 000358 00014 %68 %
16.Salpausselän kisat: MäkihyppyYLE TV2su8.3.2015 14:56604 000354 00014 %60 %
17.Tähdet, tähdetMTV3su1.3.2015 19:15635 000354 00014 %33 %
18.UutisvuotoYLE TV1la7.3.2015 21:30424 000351 00014 %35 %
19.Ampumahiihdon MM : Naisten viestiYLE TV2pe13.3.2015 18:08582 000338 00013 %46 %
20.Doc Martin (7)YLE TV1ti10.3.2015 17:10428 000334 00013 %60 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.