Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ikäryhmittäin
Yli 10-v. miehet, maaliskuu 2015
Kohderyhmä: Miehet 10+
Väestö: 2 358 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten 50 km (p)YLE TV2su1.3.2015 14:25891 000600 00025 %78 %
2.Ampumahiihdon MM : Naisten 15 kmYLE TV2ke11.3.2015 18:06860 000496 00021 %58 %
3.Yle UutisetYLE TV1ma23.3.2015 20:30576 000489 00021 %47 %
4.Ampumahiihdon MM : Naisten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 16:49671 000462 00020 %62 %
5.Urheiluruutu YLE TV1ti3.3.2015 20:55430 000460 00019 %48 %
6.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su22.3.2015 12:58542 000449 00019 %70 %
7.Ampumahiihdon MM : Naisten yhteislähtöYLE TV2su15.3.2015 14:15610 000445 00019 %72 %
8.Ampumahiihdon MM : Naisten pikamatkaYLE TV2la7.3.2015 17:09737 000439 00019 %57 %
9.TalvistudioYLE TV2su1.3.2015 17:04519 000405 00017 %51 %
10.Salpausselän kisat: SprinttihiihtoYLE TV2la7.3.2015 15:22585 000381 00016 %68 %
11.Yle Uutiset alueeltasiYLE TV1ma2.3.2015 18:22376 000362 00015 %57 %
12.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajoYLE TV2la21.3.2015 14:56466 000362 00015 %71 %
13.Kymmenen UutisetMTV3ke18.3.2015 21:58443 000358 00015 %44 %
14.Ampumahiihdon MM : Miesten takaa-ajoYLE TV2su8.3.2015 13:43511 000355 00015 %69 %
15.Salpausselän kisat: MäkihyppyYLE TV2su8.3.2015 14:56600 000353 00015 %61 %
16.Ampumahiihdon MM : SekaviestiYLE TV2to5.3.2015 18:12597 000351 00015 %45 %
17.UutisvuotoYLE TV1la7.3.2015 21:30422 000348 00015 %35 %
18.Tähdet, tähdetMTV3su1.3.2015 19:15600 000340 00014 %33 %
19.Doc Martin (7)YLE TV1ti17.3.2015 17:10408 000333 00014 %64 %
20.Ampumahiihdon MM : Naisten viestiYLE TV2pe13.3.2015 18:08573 000333 00014 %46 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.