Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, joulukuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 6) Episode 2ti29.12.2015 21:0027 00016 0000 %1 %
2.Gold Rush (Season 6) Episode 1ti22.12.2015 21:0036 00016 0000 %1 %
3.Dual Survival (Season 4) Episode 8pe25.12.2015 14:0024 00015 0000 %2 %
4.Edge Of Alaska (Season 1c) Brave New McCti8.12.2015 22:0030 00014 0000 %1 %
5.Edge Of Alaska Episode 6pe25.12.2015 19:0022 00014 0000 %1 %
6.Alaskan Bush People (Season 2) Episode 1ma21.12.2015 12:0023 00014 0000 %6 %
7.Mythbusters (Season 7) Table Cloth Chaoske23.12.2015 16:0023 00014 0000 %2 %
8.Chasing Classic Cars (Season 7) Hunting la5.12.2015 12:0022 00014 0000 %3 %
9.Mythbusters (Season 7) Bug Specialma28.12.2015 16:0019 00013 0000 %2 %
10.Gold Rush (Season 5) Ship Of Foolssu27.12.2015 11:0024 00013 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.