Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, huhtikuu 2015
Kohderyhmä: Kaikki 10 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 821 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Rush (Season 5) Episode 17ti28.4.2015 21:0022 00015 0000 %1 %
2.Wheeler Dealers (Series 12) Episode 1ma20.4.2015 21:0028 00015 0000 %1 %
3.Gold Rush (Season 5) Episode 14ti7.4.2015 21:0024 00013 0000 %1 %
4.Gold Rush (Season 4 Specials) Unearthedpe3.4.2015 13:0014 00013 0000 %2 %
5.Railroad Alaska (Season 2) Big Freeze, Tsu5.4.2015 17:0014 00013 0000 %1 %
6.How It's Made: Dream Cars (Season 2) Epima6.4.2015 08:4114 00013 0000 %3 %
7.Gold Rush (Season 5) Episode 13su5.4.2015 18:0019 00012 0000 %1 %
8.Classic Car Rescue (Series 2) Episode 14ma6.4.2015 19:0022 00011 0000 %1 %
9.Alaska: The Last Frontier (Season 3) Of pe3.4.2015 12:0014 00011 0000 %2 %
10.Railroad Alaska (Season 2) Bridge Too Fasu19.4.2015 17:0030 00011 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.