Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, marraskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Rukan maailmancup: Hiihtoasu27.11.2016 12:50952 000598 00011 %59 %
2.Nenäpäivä-show 2016pe11.11.2016 19:001 329 000495 00010 %26 %
3.Rukan maailmancup: Yhdistettyäsu27.11.2016 11:43728 000467 0009 %58 %
4.Jääkiekon EHT su6.11.2016 16:361 225 000452 0009 %27 %
5.Hiihdon Suomen cupsu20.11.2016 10:48802 000423 0008 %49 %
6.Ampumahiihdon MC: Naisten normaalimatkake30.11.2016 18:50906 000402 0008 %25 %
7.Ampumahiihdon MC: Sekaviestisu27.11.2016 16:23718 000400 0008 %28 %
8.Rukan maailmancup: Mäkihyppyäla26.11.2016 16:40849 000390 0007 %31 %
9.A2-ilta: Yksinäisyys-iltake23.11.2016 21:30704 000356 0007 %24 %
10.Sinivalkoinen ääni - Paavo Noponensu27.11.2016 15:59362 000300 0006 %24 %
11.Urheiluviikonloppusu20.11.2016 14:12295 000293 0006 %36 %
12.Uusi Päivä (S)ke9.11.2016 20:00355 000279 0005 %16 %
13.Extreme-urheiluasu27.11.2016 16:20238 000273 0005 %21 %
14.Yhdistetyn SMla19.11.2016 13:22296 000261 0005 %43 %
15.Jalkapallon MM 2018 karsinta: UKR - FINla12.11.2016 21:00794 000258 0005 %15 %
16.Noin viikon uutisetto10.11.2016 20:59336 000252 0005 %13 %
17.Mäkihypyn SMla19.11.2016 15:51374 000248 0005 %31 %
18.Alppihiihdon Maailmancupla12.11.2016 13:49453 000245 0005 %39 %
19.Marja Hintikka Livema21.11.2016 21:00398 000232 0004 %11 %
20.Jalkapallon Mestarien liiga : Manchester City - Bati1.11.2016 21:15629 000223 0004 %15 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.