Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Frii, maaliskuu 2016
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 4 842 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hinnalla millä hyvänsäsu6.3.2016 21:3198 00067 0001 %4 %
2.Hengenvaarallisesti lihavasu13.3.2016 18:30113 00065 0001 %4 %
3.Kirotut kartanotti1.3.2016 20:3092 00060 0001 %3 %
4.Murha etelän idyllissäsu6.3.2016 20:30118 00060 0001 %3 %
5.Sukulainen helvetistäto31.3.2016 20:30102 00059 0001 %3 %
6.Tappavat synnitsu6.3.2016 22:3091 00053 0001 %5 %
7.FriiD: Raajaton miesla19.3.2016 18:3195 00052 0001 %4 %
8.Aphrodite Jones ja kuuluisat rikoksetma21.3.2016 21:3089 00051 0001 %3 %
9.Kenet ihmeessä nain?ti1.3.2016 20:0080 00048 0001 %3 %
10.Paula Zahn ja murhien motiivitto10.3.2016 21:3093 00046 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.