Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, helmikuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.MM Lahti: Joukkuesprinttihiihdotsu26.2.2017 13:241 619 0001 245 00024 %83 %
2.MM Lahti: Miesten yhdistelmäkilpailula25.2.2017 14:261 454 0001 066 00020 %80 %
3.MM Lahti: Yhdistetyn joukkuekilpailusu26.2.2017 15:251 413 0001 049 00020 %73 %
4.Talvistudio, MM-Lahtisu26.2.2017 14:541 181 000954 00018 %72 %
5.MM Lahti: Naisten 10 kmti28.2.2017 13:411 227 000909 00017 %81 %
6.MM Lahti: Sprinttihiihdotto23.2.2017 17:261 592 000876 00017 %47 %
7.MM Lahti: Naisten yhdistelmäkilpailula25.2.2017 11:561 257 000869 00017 %79 %
8.MM Lahti: Avajaisetke22.2.2017 18:581 305 000825 00016 %42 %
9.MM Lahti: Mäkihyppyla25.2.2017 17:231 484 000799 00015 %48 %
10.Ampumahiihdon MM: Naisten yhteislähtösu19.2.2017 12:161 019 000770 00015 %66 %
11.Ampumahiihdon MM: Naisten takaa-ajosu12.2.2017 11:19928 000697 00013 %66 %
12.Ampumahiihdon MM: N normaalimatkake15.2.2017 15:281 024 000593 00011 %58 %
13.Ampumahiihdon MM: Naisten pikamatkape10.2.2017 15:34965 000589 00011 %60 %
14.Immon enkelitto23.2.2017 16:30755 000586 00011 %53 %
15.Ampumahiihdon MM: Miesten viestila18.2.2017 15:46743 000535 00010 %52 %
16.Ampumahiihdon MM: Miesten takaa-ajosu12.2.2017 15:45730 000535 00010 %41 %
17.Syke (12)ke1.2.2017 21:00595 000514 00010 %23 %
18.Talvistudiosu19.2.2017 13:28664 000510 00010 %49 %
19.MM Lahti: Yhdistetyn hiihtope24.2.2017 13:27721 000502 00010 %71 %
20.MotorSport Extra: Rallin SMla25.2.2017 13:32656 000501 00010 %63 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.