Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV, maaliskuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ridiculousness Marathon: Skateboarders!: Jagger Eape31.3.2017 21:0022 00020 0000 %1 %
2.Ridiculousness Marathon: Skateboarders!: Danny Waype31.3.2017 22:0024 00019 0000 %1 %
3.Ridiculousness Marathon: Jeff Tremainema27.3.2017 21:3022 00017 0000 %1 %
4.Ridiculousness Marathon: Matthew Mounce ma27.3.2017 21:0018 00017 0000 %1 %
5.Ridiculousness Marathon: Skateboarders!: Paul Rodrpe31.3.2017 21:3023 00017 0000 %1 %
6.Ridiculousness: 829su19.3.2017 21:3019 00016 0000 %1 %
7.Ridiculousness Marathon: The Dingoma27.3.2017 20:3014 00016 0000 %1 %
8.Ridiculousness Marathon: Rap Stars!: Futurela18.3.2017 00:0020 00015 0000 %5 %
9.Ridiculousness Marathon: Breaking The Internet!: Hla18.3.2017 23:3012 00014 0000 %2 %
10.Ridiculousness Marathon: Skateboarders!: Fantasy Fpe31.3.2017 23:0018 00014 0000 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.