Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
STAR Channel, kesäkuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.CSI: Miamike28.6.2017 21:00148 00091 0002 %6 %
2.Elokuva: Lucky Number Slevinsu11.6.2017 21:01223 00085 0002 %6 %
3.Kreisikomedia: Hot Tub Time Machine - kasarikankkula24.6.2017 22:00176 00074 0001 %7 %
4.Elokuva: Roninsu18.6.2017 21:00263 00073 0001 %5 %
5.Huutokaupan metsästäjätsu25.6.2017 20:00101 00069 0001 %5 %
6.Top Gear: Kaikkien aikojen flopitto29.6.2017 20:00135 00068 0001 %5 %
7.Top Gearla24.6.2017 21:01158 00062 0001 %5 %
8.Pelastajat Lappisu4.6.2017 20:0290 00055 0001 %3 %
9.Australian rajallasu4.6.2017 19:3183 00053 0001 %4 %
10.Numb3rsma19.6.2017 22:0279 00048 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.