Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, joulukuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Lumiukko (S)ti24.12.2019 11:29833 000685 00013 %53 %
2.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailusu15.12.2019 12:53755 000645 00012 %69 %
3.Hiihdon MC: Tour de Ski, miesten 15 kmla28.12.2019 15:09766 000619 00012 %54 %
4.Jääkiekon U20 MM: KAZ - FINsu29.12.2019 15:461 252 000617 00012 %44 %
5.Hiihdon maailmancup: M 15 km (v) takaa-ajosu1.12.2019 12:21867 000611 00012 %66 %
6.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtösu22.12.2019 15:10748 000598 00011 %60 %
7.Yhdistetyn MC: Ramsausu22.12.2019 15:57688 000578 00011 %57 %
8.Hiihdon MC: Miesten viestisu8.12.2019 12:42803 000564 00011 %65 %
9.Hiihdon maailmancup: N 10 km (v) takaa-ajosu1.12.2019 11:08713 000563 00011 %65 %
10.Jääkiekon U20 MM: FIN - SVKla28.12.2019 15:561 259 000560 00011 %41 %
11.Hiihdon MC: Tour de Ski, naisten 10 kmti31.12.2019 16:15772 000550 00010 %53 %
12.Joulupukin Kuuma linjati24.12.2019 10:46752 000548 00010 %54 %
13.Hiihdon MC: Tour de Ski, sprintitsu29.12.2019 12:18857 000547 00010 %56 %
14.Hiihdon MC: Naisten 10 kmsu15.12.2019 11:44761 000546 00010 %62 %
15.Jääkiekon U20 MM: SWE - FINto26.12.2019 19:451 277 000544 00010 %29 %
16.Hiihdon MC: Naisten viestisu8.12.2019 11:11704 000524 00010 %65 %
17.Jääkiekon U20 MM: FIN - SUIti31.12.2019 19:501 105 000519 00010 %33 %
18.Ampumahiihdon MC: Naisten pikakilpailusu1.12.2019 16:26769 000513 00010 %39 %
19.Hiihdon MC: Miesten 15 kmsu15.12.2019 16:34676 000496 0009 %39 %
20.Jotain aivan suurenmoista (S)ti24.12.2019 10:25544 000493 0009 %49 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.