Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Parisprintin finaalitsu24.2.2019 12:261 424 0001 171 00022 %86 %
2.Hiihdon MM: Naisten 10 km (p)ti26.2.2019 15:581 438 0001 067 00020 %77 %
3.Hiihdon MM: M yhdistelmäkilpailula23.2.2019 13:261 312 0001 036 00020 %82 %
4.Hiihdon MM: Miesten 15 km (p)ke27.2.2019 14:571 415 0001 002 00019 %82 %
5.Hiihdon MM: Parisprintin karsintasu24.2.2019 10:101 213 000895 00017 %78 %
6.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin mäkisu24.2.2019 11:301 252 000858 00016 %79 %
7.Hiihdon MM: N yhdistelmäkilpailula23.2.2019 11:541 118 000812 00015 %76 %
8.Hiihdon MM: Naisten viestito28.2.2019 13:571 058 000800 00015 %79 %
9.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 23.2.la23.2.2019 12:56968 000799 00015 %76 %
10.Hiihdon MC: Parisprintitsu10.2.2019 14:271 016 000719 00014 %67 %
11.Hiihdon MM: Yhdistetyn parisprintin hiihtosu24.2.2019 14:25908 000683 00013 %63 %
12.Yhdistetyn MC: Hiihto-osuusla9.2.2019 16:40885 000682 00013 %56 %
13.Muumilaakso (7)ma25.2.2019 20:00754 000646 00012 %32 %
14.Hiihdon MM: Yhdistetyn 10 kmpe22.2.2019 17:10875 000609 00012 %49 %
15.Hiihdon SM: Sprintitsu3.2.2019 11:23908 000607 00012 %64 %
16.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 27.2.ke27.2.2019 16:46815 000598 00011 %51 %
17.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailula16.2.2019 19:05891 000596 00011 %31 %
18.Hiihdon MC: Cognesu17.2.2019 13:28927 000594 00011 %56 %
19.Hiihdon MM: Sprinttifinaalitto21.2.2019 15:271 137 000580 00011 %53 %
20.Alppihiihdon MC: Banskosu24.2.2019 13:32953 000574 00011 %58 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.