Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, kesäkuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Unelmahäät ma1.6.2020 21:02243 000153 0003 %10 %
2.Elokuva: Medusan iskupe5.6.2020 21:00328 000120 0002 %9 %
3.Tuurin kyläkauppias ja kesäapulaisetma8.6.2020 20:04226 000111 0002 %7 %
4.Elokuva: Mr. Bean lomaileela6.6.2020 21:00292 000101 0002 %7 %
5.Sukulaiskesäke10.6.2020 20:31110 00077 0001 %5 %
6.Elokuva: Medusan sinettipe12.6.2020 21:00218 00076 0001 %7 %
7.Elokuva: Waterworldla27.6.2020 21:00258 00065 0001 %6 %
8.Elokuva: Jurassic Worldsu21.6.2020 21:04180 00062 0001 %5 %
9.Elokuva: Salasana: Mercurype26.6.2020 21:00142 00060 0001 %6 %
10.Elokuva: Lumikki ja metsästäjäla13.6.2020 21:00202 00059 0001 %5 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.