Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2022
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MC, miesten 50 km yhteislähtösu6.3.2022 12:521 191 000811 00015 %70 %
2.Urheilustudio su6.3.2022 15:12792 000644 00012 %59 %
3.Hiihdon MC, naisten 30 km yhteislähtöla5.3.2022 10:53784 000554 00010 %61 %
4.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajokilpailusu6.3.2022 15:36704 000491 0009 %45 %
5.Hiihdon Suomen Cup, miesten 30 kmsu27.3.2022 14:42805 000487 0009 %55 %
6.Yhdistetyn MC, miehet hiihto 10 kmsu13.3.2022 15:34543 000462 0009 %51 %
7.Ampumahiihdon MC, pariviestisu13.3.2022 16:13563 000456 0009 %45 %
8.Ampumahiihdon MC, sekaviestisu13.3.2022 13:44600 000451 0008 %58 %
9.Yhdistetyn MC, miehet 10 kmla5.3.2022 15:25545 000444 0008 %56 %
10.Hiihdon Suomen Cup, naisten 15 kmsu27.3.2022 12:50667 000441 0008 %62 %
11.Ampumahiihdon MC: Naisten pikakilpailula5.3.2022 13:43617 000440 0008 %62 %
12.Ampumahiihdon MC, naisten yhteislähtöla12.3.2022 16:11547 000414 0008 %52 %
13.Ampumahiihdon MC, miesten pikakilpailula5.3.2022 16:26645 000408 0008 %40 %
14.Sohvaperunatpe11.3.2022 21:00607 000402 0008 %20 %
15.Ampumahiihdon MC, miesten yhteislähtösu20.3.2022 15:58519 000395 0007 %42 %
16.Hiihdon Suomen Cup, miesten viestila26.3.2022 14:14541 000390 0007 %51 %
17.Hiihdon Suomen Cup, naisten viestila26.3.2022 13:10503 000368 0007 %53 %
18.Ampumahiihdon MC, miesten takaa-ajola19.3.2022 15:55477 000356 0007 %47 %
19.Yleisurheilun halli-MMla19.3.2022 19:101 004 000356 0007 %19 %
20.Toivotut: Tankki täyteen (S)ti8.3.2022 21:00523 000347 0007 %18 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.