Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM, yhteislähtö 50 km (p) Msu5.3.2023 12:561 716 0001 139 00021 %83 %
2.Hiihdon MM, yhteislähtö 30 km (p) Nla4.3.2023 12:551 270 0001 002 00019 %86 %
3.Urheilustudio, Hiihdon MM 2023la4.3.2023 14:36968 000906 00017 %80 %
4.Hiihdon MM, viesti Mpe3.3.2023 13:281 176 000850 00016 %81 %
5.Hiihdon MM, viesti Nto2.3.2023 13:26866 000716 00013 %82 %
6.Hiihdon MC,N 20 km (P) yhteislähtösu26.3.2023 11:59893 000706 00013 %73 %
7.Hiihdon MC, M 20 km (P) yhteislähtösu26.3.2023 13:43886 000692 00013 %71 %
8.Ampumahiihdon MC, M takaa-ajokilpailula4.3.2023 14:49852 000628 00012 %69 %
9.Hiihdon MM, 15km (v) Mke1.3.2023 13:24819 000615 00012 %77 %
10.Urheilustudiosu26.3.2023 13:05750 000597 00011 %67 %
11.Hiihdon MC, N 50 km (v) yhteislähtösu12.3.2023 11:13943 000574 00011 %65 %
12.Yleisurheilun halli EM, iltakilpailutsu5.3.2023 17:591 204 000567 00011 %34 %
13.Hiihdon MC sprintti (P)la25.3.2023 13:56818 000567 00011 %69 %
14.Hiihdon MM, yhdistetty 10 km, Mla4.3.2023 15:55708 000525 00010 %58 %
15.Hiihdon MC, sprinttikilpailut (v)la18.3.2023 14:19746 000516 00010 %65 %
16.Hiihdon MM, mitalijuhla pe3.3.2023 21:20777 000511 00010 %30 %
17.Freestylen MM, halfpipela4.3.2023 12:34574 000502 0009 %67 %
18.Yhdistetyn MC hiihto 10 kmsu26.3.2023 15:26645 000501 0009 %57 %
19.Mooseksen perintöti28.3.2023 21:00669 000495 0009 %28 %
20.Ampumahiihdon MC, N takaa-ajokilpailula4.3.2023 16:40643 000482 0009 %47 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.