Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, toukokuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Shed And Buried (Season 3) Episode 7ke31.5.2023 21:005 0005 0000 %0 %
2.Salvage Hunters: The Restorers (Season 4ma8.5.2023 16:407 0005 0000 %1 %
3.Salvage Hunters: The Restorers Episode 1la13.5.2023 06:256 0005 0000 %3 %
4.Salvage Hunters: The Restorers (Season 5ma15.5.2023 16:407 0004 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers (Season 15a) 1991 Lotus ti16.5.2023 17:507 0004 0000 %0 %
6.Wheeler Dealers (Season 15c) Volvo Amazoto25.5.2023 17:519 0004 0000 %0 %
7.Wheeler Dealers (Season 16a) Lotta Miatama29.5.2023 18:547 0004 0000 %0 %
8.Wheeler Dealers (Season 15b) 1974 Jensenti16.5.2023 18:527 0004 0000 %0 %
9.Barnwood Builders (Season 9) Barnwood 4hsu21.5.2023 11:103 0003 0000 %1 %
10.Shed And Buried (Season 2) Penny For Youti9.5.2023 08:053 0003 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.