Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Hero, toukokuu 2023
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 328 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Koskinen: Suurta pahaati16.5.2023 21:0194 00055 0001 %4 %
2.Elokuva: Lucyma22.5.2023 21:00105 00038 0001 %3 %
3.Elokuva: Emmanuelle 2to4.5.2023 21:00178 00037 0001 %3 %
4.Elokuva: Notting Hillsu7.5.2023 19:01131 00034 0001 %2 %
5.Elokuva: Mies ja alaston ase 2 ½pe26.5.2023 19:04102 00032 0001 %3 %
6.Elokuva: Emmanuelle 4to18.5.2023 21:00175 00031 0001 %2 %
7.Elokuva: Van Helsingma29.5.2023 20:59114 00031 0001 %3 %
8.Elokuva: Miljoona tapaa kuolla lännessäti23.5.2023 21:00182 00031 0001 %2 %
9.Elokuva: Koskinen: Sana sanaa vastaanla13.5.2023 19:0161 00030 0001 %2 %
10.Elokuva: Mies ja alaston asesu21.5.2023 19:0586 00029 0001 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.