Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, helmikuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon Suomen Cup: M 3 x 7,5 km (P)su25.2.2024 13:13681 000524 00010 %62 %
2.Ampumahiihdon MM, M viestila17.2.2024 17:27737 000519 00010 %41 %
3.Hiihdon SM, N 20 km (P) väliaikalähtöla3.2.2024 13:14769 000517 00010 %69 %
4.Hiihdon SM, N + M parisprintit (P)su4.2.2024 11:57702 000509 0009 %64 %
5.Maailman kauneimmat junareititti20.2.2024 20:00670 000501 0009 %30 %
6.Urheilustudio su25.2.2024 12:57503 000462 0009 %57 %
7.Ampumahiihdon MM, M yhteislähtösu18.2.2024 17:28658 000457 0008 %38 %
8.Hiihdon Suomen Cup: M 12 km (V)la24.2.2024 14:47711 000444 0008 %56 %
9.Ampumahiihdon MM, M takaa-ajokilpailusu11.2.2024 18:04582 000427 0008 %30 %
10.Hiihdon Suomen Cup: N 3x 5 km (P)su25.2.2024 11:58547 000420 0008 %54 %
11.Ampumahiihdon MM, N viestila17.2.2024 14:38615 000409 0008 %55 %
12.Yleisurheilun halli-SMsu18.2.2024 16:09633 000403 0007 %43 %
13.Ampumahiihdon MM, M pikamatkala10.2.2024 18:04667 000399 0007 %31 %
14.Hiihdon Suomen Cup: N 12 kmla24.2.2024 13:23588 000399 0007 %59 %
15.Ampumahiihdon MM, N takaa-ajokilpailusu11.2.2024 15:24527 000396 0007 %49 %
16.Ampumahiihdon MM, N yhteislähtösu18.2.2024 15:11532 000392 0007 %51 %
17.Hiihdon SM, M 20km (P) väliaikalähtöla3.2.2024 11:29655 000389 0007 %57 %
18.Yhdistetyn MC, M 12,5 km, Seefeldsu4.2.2024 16:23505 000365 0007 %38 %
19.Ampumahiihdon MM, parisekaviestito15.2.2024 18:45592 000357 0007 %25 %
20.Hiihdon nuorten MM, U23 N 10 km (p)la10.2.2024 11:55493 000347 0006 %53 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.