Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Sub, maaliskuu 2024
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 392 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Kuolema Niililläma25.3.2024 21:00349 000140 0003 %12 %
2.NHLsu24.3.2024 19:56378 000127 0002 %8 %
3.The Rock - paluu helvettiinpe8.3.2024 21:00332 000115 0002 %9 %
4.Idän pikajunan arvoitusma18.3.2024 21:00326 000111 0002 %9 %
5.Fortresssu31.3.2024 21:00272 000108 0002 %7 %
6.Kummeli: Kultakuumema4.3.2024 21:00306 000103 0002 %7 %
7.Annati19.3.2024 21:00289 00095 0002 %8 %
8.Le Mans 66 - Täydellä tehollape22.3.2024 20:59249 00086 0002 %7 %
9.A Day to Diesu10.3.2024 21:00218 00085 0002 %7 %
10.Tosi valheitala30.3.2024 21:25289 00081 0002 %9 %
11.Spy Hard - lupa läikyttääke20.3.2024 21:00272 00079 0001 %6 %
12.American Siegesu17.3.2024 20:59188 00079 0001 %6 %
13.Poliisit UK: Ajojahtike20.3.2024 18:00139 00079 0001 %6 %
14.Rekkakuskit jäälläma11.3.2024 19:00157 00075 0001 %5 %
15.Megalodonke27.3.2024 21:00248 00074 0001 %6 %
16.Metsäjättiti5.3.2024 20:57225 00072 0001 %5 %
17.Frenditke6.3.2024 20:2682 00067 0001 %4 %
18.Bensaa suonissati26.3.2024 21:00266 00060 0001 %4 %
19.Elämää äärirajoilla: Alaskasu24.3.2024 18:55169 00060 0001 %4 %
20.Ei mitään menetettävääto14.3.2024 21:00188 00060 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.