Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Frii, marraskuu 2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Mentalistito6.11.2025 21:00156 00082 0002 %6 %
2.Teho-osastoto13.11.2025 20:00140 00081 0001 %6 %
3.Tavallinen murhaajala15.11.2025 21:00101 00056 0001 %3 %
4.Elokuva: Mingle All the Waype21.11.2025 18:23147 00051 0001 %4 %
5.Elokuva: The Christmas Bowpe28.11.2025 18:25121 00051 0001 %4 %
6.Murder Under the Friday Night Lightspe21.11.2025 21:00119 00046 0001 %3 %
7.Kova laki: Erikoisyksikköto6.11.2025 22:00104 00044 0001 %5 %
8.Elokuva: Sex and the City 2 - Sinkkuelämsu30.11.2025 18:03178 00043 0001 %3 %
9.Elokuva: The Finnish Line - joulu Suomesma10.11.2025 18:23188 00040 0001 %3 %
10.Elokuva: My Southern Family Christmasti25.11.2025 18:26132 00037 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.