Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, huhtikuu 2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Snookerin MM-kisat: 2. kierrossu27.4.2025 20:59288 00093 0002 %10 %
2.Snooker: MM-kisojen 2. kierrospe25.4.2025 21:00246 00085 0002 %6 %
3.Snookeria: MM-kisojen 1. kierrossu20.4.2025 20:59315 00072 0001 %9 %
4.Snookeria: MM-kisojen 2. kierrosla26.4.2025 20:59321 00067 0001 %7 %
5.Jääkiekkoa: Latvia-Suomi 10.04. (m)to10.4.2025 20:15272 00063 0001 %4 %
6.Elokuva: Klo 15.10 lähtö Yumaanla12.4.2025 21:00288 00059 0001 %5 %
7.Snooker: MM-kisojen 1. kierrosla19.4.2025 20:59299 00057 0001 %7 %
8.Elokuva: Viimeinen samuraipe18.4.2025 21:00281 00052 0001 %5 %
9.Jääkiekon 18-vuotiaiden MM: Suomi-Norjato24.4.2025 20:00168 00049 0001 %4 %
10.Elokuva: Tarzanin legendati22.4.2025 21:00275 00048 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.