Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TV5, heinäkuu 2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Yleisurheilua: Luzernti15.7.2025 21:00397 000143 0003 %14 %
2.Wimbledon: miesten loppuottelusu13.7.2025 18:06436 000119 0002 %13 %
3.Wimbledon: miesten välieräpe11.7.2025 15:30174 00076 0001 %14 %
4.Wimbledon: naisten loppuottelula12.7.2025 18:00189 00057 0001 %7 %
5.Naked Attraction Ruotsiti22.7.2025 21:01205 00054 0001 %5 %
6.Elokuva: Tyylikäs lähtöto31.7.2025 21:03219 00051 0001 %5 %
7.Elokuva: Rampage: Iso kohtaa isommanma14.7.2025 21:00224 00049 0001 %5 %
8.Elokuva: Run All Nightto3.7.2025 21:00229 00048 0001 %5 %
9.Elokuva: Godzilla II: King of the Monstema21.7.2025 21:00233 00048 0001 %7 %
10.Py�r�ily�: Ranskan ymp�riajon 2. etappisu6.7.2025 13:00311 00046 0001 %8 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.