Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Kutonen, syyskuu 2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: Mission: Impossible - Dead Reckpe26.9.2025 21:00348 00068 0001 %7 %
2.Laten ja Sarkun hurjat suunnitelmatma22.9.2025 19:54125 00059 0001 %4 %
3.Snooker: English Openin loppuottelusu21.9.2025 21:00275 00059 0001 %9 %
4.Wheeler Dealerske24.9.2025 19:52142 00059 0001 %4 %
5.Snooker: English Openin välieräla20.9.2025 21:00270 00053 0001 %7 %
6.Ufoja Alaskassasu21.9.2025 17:50113 00048 0001 %5 %
7.Uljas universumisu21.9.2025 16:35121 00045 0001 %4 %
8.Elokuva: Lara Croft tomb raider - elämänma1.9.2025 21:00202 00045 0001 %4 %
9.Aku, Kalle ja Euroopan ihmeetla20.9.2025 19:00148 00045 0001 %3 %
10.Elokuva: Tartuntato25.9.2025 21:00173 00041 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.