Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, maaliskuu 2017
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 226 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.MM Lahti: Miesten 50 kmYLE TV2su5.3.2017 14:251 933 0001 140 00022 %75 %
2.MM Lahti: Naisten viestiYLE TV2to2.3.2017 14:581 387 0001 068 00020 %85 %
3.MM Lahti: Naisten 30 kmYLE TV2la4.3.2017 14:261 658 0001 048 00020 %76 %
4.MM Lahti: Miesten viestiYLE TV2pe3.3.2017 13:261 332 000981 00019 %87 %
5.MM Lahti: Miesten 15 kmYLE TV2ke1.3.2017 13:421 333 000968 00019 %87 %
6.Talvistudio - Torilla tavataanYLE TV2ke1.3.2017 20:291 382 000889 00017 %38 %
7.UrheiluruutuYLE TV1ti21.3.2017 20:54831 000823 00016 %36 %
8.Talvistudio, MM-LahtiYLE TV2ke1.3.2017 15:331 012 000794 00015 %78 %
9.MM Lahti: Yhdistetyn hiihtoYLE TV2ke1.3.2017 16:14992 000719 00014 %66 %
10.TulosruutuMTV3su12.3.2017 19:09743 000712 00014 %38 %
11.Ampumahiihdon MC: naisten yhteislähtöYLE TV2su19.3.2017 12:06907 000694 00013 %68 %
12.MM Lahti: Mäkihypyn joukkuekilpailuYLE TV2la4.3.2017 17:101 416 000681 00013 %43 %
13.MM Lahti: MäkihyppyYLE TV2to2.3.2017 18:261 333 000640 00012 %35 %
14.Ampumahiihdon MC: naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la18.3.2017 13:37749 000615 00012 %69 %
15.MM Lahti: Yhdistetyn joukkuesprinttiYLE TV2pe3.3.2017 15:55828 000572 00011 %63 %
16.MM-Lahti, päivän tapahtumatYLE TV2ke1.3.2017 19:45876 000550 00011 %30 %
17.Hiihdon Ski ClassicsYLE TV2su5.3.2017 17:35705 000514 00010 %34 %
18.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkaYLE TV2pe10.3.2017 18:35958 000496 0009 %30 %
19.Ampumahiihdon MC: naisten sprinttikilpailuYLE TV2to2.3.2017 13:09756 000492 0009 %69 %
20.Ampumahiihdon MC: miesten takaa-ajokilpailuYLE TV2la4.3.2017 13:25648 000445 0009 %60 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.