Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, joulukuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Urheiluruutu YLE TV1su30.12.2018 20:451 255 000992 00019 %55 %
2.Ampumahiihdon MC: PokljukaYLE TV2su9.12.2018 15:441 049 000834 00016 %68 %
3.Hiihdon MC: Tour de Ski, ToblachYLE TV2su30.12.2018 13:40891 000656 00012 %64 %
4.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su23.12.2018 15:21848 000606 00012 %62 %
5.TulosruutuMTV3ma10.12.2018 19:21609 000604 00011 %38 %
6.Hiihdon MC: BeitostölenYLE TV2su9.12.2018 11:25791 000599 00011 %68 %
7.UrheilustudioYLE TV2su9.12.2018 12:36590 000593 00011 %66 %
8.EM-maastojuoksuYLE TV2su9.12.2018 16:34608 000583 00011 %50 %
9.Salibandy MM: Loppuottelu FIN - SWEYLE TV2su9.12.2018 16:441 301 000545 00010 %36 %
10.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la22.12.2018 17:55788 000540 00010 %42 %
11.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkaYLE TV2pe21.12.2018 18:19878 000529 00010 %37 %
12.Hiihdon MC: LillehammerYLE TV2la1.12.2018 13:11693 000508 00010 %67 %
13.Hiihdon MC: DavosYLE TV2su16.12.2018 10:30715 000497 0009 %57 %
14.Ampumahiihdon MC: Miesten takaa-ajokilpailuYLE TV2la15.12.2018 16:03507 000464 0009 %52 %
15.Jääkiekon EHT: RUS - FINYLE TV2su16.12.2018 15:46968 000461 0009 %43 %
16.Mäkihypyn MC: OberstdorfYLE TV2su30.12.2018 17:25881 000440 0008 %31 %
17.Yhdistetyn MC: LillehammerYLE TV2su2.12.2018 11:50603 000430 0008 %55 %
18.Ampumahiihdon MC: Naisten viestiYLE TV2su16.12.2018 15:00545 000420 0008 %51 %
19.Ampumahiihdon MC: HochfilzenYLE TV2to13.12.2018 15:07550 000392 0007 %56 %
20.Ampumahiihdon MC: Miesten yhteislähtöYLE TV2su23.12.2018 12:41469 000375 0007 %58 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.