Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Kotimainen fiktio, helmikuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Salatut elämätMTV3ma25.2.2019 19:28798 000642 00012 %41 %
2.M/S Romantic (12): M/S Romantic (7)YLE TV1su24.2.2019 21:05914 000574 00011 %29 %
3.Aktivistit (12)YLE TV1su3.2.2019 21:05643 000382 0007 %17 %
4.RatamoMTV3su10.2.2019 21:01639 000369 0007 %19 %
5.Vares - Sukkanauhakäärme (5. es.)MTV3pe1.2.2019 21:00437 000180 0003 %10 %
6.Toisen kanssa (12)YLE TV2ke27.2.2019 21:00256 000133 0003 %7 %
7.Uusi päivä (S)YLE TV2pe22.2.2019 13:02204 000118 0002 %29 %
8.Koukussa (16)YLE TV2ke6.2.2019 21:00172 000109 0002 %6 %
9.Luottomies 2 (7)YLE TV2pe15.2.2019 16:30104 00094 0002 %15 %
10.Isabella (12)Yle Femsu17.2.2019 21:00173 00088 0002 %4 %
11.Uusi päivä UPplus: UP-dokkari: Kaikki vain fanejYLE TV2su17.2.2019 10:0577 00074 0001 %13 %
12.Uusi päivä UPplus: UP-dokkari: Television musiikYLE TV2su17.2.2019 10:0060 00066 0001 %12 %
13.Kummeli esittää: Kontio & ParmasJIMti26.2.2019 20:00102 00050 0001 %3 %
14.Kumman kaaLIVpe15.2.2019 22:3194 00049 0001 %3 %
15.Uusi päivä UPplus: UP-dokkari: Päivä ennen kuvYLE TV2ke13.2.2019 09:5046 00049 0001 %12 %
16.Uusi päivä UPplus: UP-dokkari: Kamera käy!YLE TV2to14.2.2019 09:5147 00049 0001 %13 %
17.Uusi päivä UPplus: UP-dokkari: Mistä kaikki alkYLE TV2ma11.2.2019 09:5044 00038 0001 %10 %
18.Uusi päivä UPplus: UP-dokkari: Kaikki lähtee kYLE TV2ti12.2.2019 09:5035 00034 0001 %11 %
19.Ex-Onnelliset (2. es.)Avati26.2.2019 20:0058 00029 0001 %2 %
20.KonttoriNelonenla23.2.2019 16:5437 00026 0000 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.