Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, maaliskuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MM: Miesten viestiYLE TV2pe1.3.2019 14:131 315 000914 00017 %82 %
2.Hiihdon MM: N yhteislähtö 30 km (v)YLE TV2la2.3.2019 13:001 354 000889 00017 %78 %
3.UrheiluruutuYLE TV1ma4.3.2019 20:55839 000866 00016 %42 %
4.Ampumahiihdon MM: N takaa-ajokilpailuYLE TV2su10.3.2019 14:371 076 000864 00016 %71 %
5.Hiihdon MM: M yhteislähtö 50 km (v)YLE TV2su3.3.2019 13:561 525 000812 00015 %71 %
6.Ampumahiihdon MM: Naisten pikakilpailuYLE TV2pe8.3.2019 17:001 146 000740 00014 %53 %
7.Hiihdon MC: OsloYLE TV2su10.3.2019 12:441 011 000729 00014 %73 %
8.UrheilustudioYLE TV2su10.3.2019 14:18818 000716 00014 %67 %
9.Tulosruutu MTV3pe8.3.2019 19:22674 000687 00013 %45 %
10.Ampumahiihdon MM: Naisten yhteislähtökilpailuYLE TV2su17.3.2019 14:01892 000675 00013 %69 %
11.Hiihdon MM: Yhdistetyn joukkuekisan hiihtoYLE TV2la2.3.2019 15:42942 000643 00012 %60 %
12.Ampumahiihdon MM: Naisten normaalimatkaYLE TV2ti12.3.2019 16:05977 000611 00012 %54 %
13.Hiihdon MC: QuebecYLE TV2su24.3.2019 15:27696 000568 00011 %63 %
14.Ampumahiihdon MC: Naisten yhteislähtöYLE TV2su24.3.2019 14:31734 000546 00010 %68 %
15.Yleisurheilun halli-EMYLE TV2la2.3.2019 15:03716 000545 00010 %57 %
16.Yhdistetyn MC: OsloYLE TV2la9.3.2019 14:28720 000537 00010 %66 %
17.Hiihdon MC: FalunYLE TV2su17.3.2019 12:23767 000535 00010 %62 %
18.Ampumahiihdon MC: Naisten takaa-ajokilpailuYLE TV2la23.3.2019 15:55680 000523 00010 %58 %
19.Hiihdon MM: Urheilustudio, Seefeld 2.3.YLE TV2la2.3.2019 15:31556 000517 00010 %55 %
20.Ampumahiihdon MM: SekaviestiYLE TV2to7.3.2019 17:00804 000505 00010 %39 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.