Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset ohjelmatyypeittäin
Urheiluohjelmat, marraskuu 2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaKanavaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.UrheiluruutuYLE TV1ti11.11.2025 20:55989 000854 00016 %56 %
2.TulosruutuMTV3su16.11.2025 19:09645 000540 00010 %42 %
3.Hiihdon MC, M 20 km (v) RukaYLE TV2su30.11.2025 10:58633 000479 0009 %58 %
4.UrheiluextraMTV3su16.11.2025 19:17529 000467 0009 %35 %
5.Hiihdon MC, N 20 km (v) RukaYLE TV2su30.11.2025 12:42648 000466 0009 %66 %
6.UrheilustudioYLE TV2su30.11.2025 11:51514 000464 0009 %60 %
7.Hiihdon Suomen Cup: Miesten 20 km yhteislähtö (V)YLE TV2su23.11.2025 11:59605 000462 0009 %64 %
8.Ampumahiihdon MC, naisten viestiYLE TV2la29.11.2025 14:10642 000427 0008 %64 %
9.Ampumahiihdon MC, sekaviestiYLE TV2su30.11.2025 17:36736 000425 0008 %33 %
10.Hiihdon MC, sprinttifinaalit (p) RukaYLE TV2la29.11.2025 12:24686 000419 0008 %63 %
11.Hiihdon Suomen Cup: Miesten viesti 3 x 9 km (V)YLE TV2su2.11.2025 13:13547 000415 0008 %58 %
12.Hiihdon MC, M 10 km (p) RukaYLE TV2pe28.11.2025 14:15535 000389 0007 %64 %
13.Ampumahiihdon MC, pariviestiYLE TV2su30.11.2025 14:50623 000375 0007 %51 %
14.Hiihdon Suomen Cup: Naisten 20 km yhteislähtö (V)YLE TV2su23.11.2025 10:26540 000361 0007 %47 %
15.Yhdistetyn MC, M 10 km RukaYLE TV2la29.11.2025 15:32494 000349 0006 %49 %
16.Yhdistetyn MC, M 7,5 km RukaYLE TV2pe28.11.2025 16:13451 000349 0006 %48 %
17.Lumilautailun MC, Big airYLE TV2su30.11.2025 11:59496 000347 0006 %52 %
18.Hiihdon Suomen Cup: Naisten viesti 3 x 6 km (V)YLE TV2su2.11.2025 11:56504 000343 0006 %48 %
19.Ampumahiihdon MC, miesten viestiYLE TV2la29.11.2025 17:47689 000340 0006 %32 %
20.RalliextraMTV3su9.11.2025 19:16402 000331 0006 %22 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.