Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikkoSeuraava viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 44/2019
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
Keski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
1.Sohvaperunatpe21:00591 000390 000450 000
2.Hiihdon Suomen Cup: Naisten viestisu11:59550 000408 000408 000
3.Hiihdon Suomen Cup: Miesten viestisu10:50535 000340 000340 000
4.Hiihdon Suomen Cup: Sprinttikilpailutla11:50537 000304 000304 000
5.Villi korttito21:00280 000174 000176 000
6.Docventures: OUR NEW PRESIDENTti21:15331 000152 000164 000
7.Ryhmä Hau (S)su08:19144 000122 000160 000
8.Casualty (12)ma09:00164 000139 000150 000
9.Naissotilaat 2 ma21:00209 000132 000140 000
10.Pikku Kakkonensu08:420105 000128 000
11.Docventures: Propagandan uudet muodotti21:00172 000115 000120 000
12.Pikku Kakkosen postipyyntöke17:560116 000116 000
13.Syke (12)ti20:00201 000110 000110 000
14.Robottijunat (S)la08:44116 000101 000110 000
15.Pyöräilyn kausi 2019la14:00237 000106 000106 000
16.Ässäluokka (S)la08:22127 00087 000106 000
17.Uusi päivä (S)su13:00172 000104 000104 000
18.Galaxi: Skeittarila09:31095 000104 000
19.Nimipäiväonnittelu: 2.11.la08:56099 000103 000
20.Theroux ja skientologiasu20:00268 00095 000101 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.