Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle Teema&Fem, viikko 2/2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Kino Klassikko: Mies lännestä (16)to21:00441 000205 000
2.Ellan matkassa: roomalaisten jäljilläke21:00225 000163 000
3.Kino Suomi: Ulvova mylläri (7)ti21:55310 000125 000
4.Kino: Z: Amazonin kadonnut kaupunki (12)pe21:00257 000105 000
5.Egenlandti20:00146 000100 000
6.Isä Matteon tutkimuksia (7)ti15:00116 00095 000
7.Valtion jäänsärkijä Sisuto22:36100 00094 000
8.Historia: Silkkitie ja läntinen maailma (12)ti21:00209 00086 000
9.Ensimmäiset ruotsalaisetma21:00146 00084 000
10.J/M Sisu - talvisen Perämeren työjuhtato22:44141 00072 000
11.Twin (12)su21:00129 00064 000
12.Jää murtuuto23:2162 00057 000
13.Venäjän halki 30 päivässäto12:0073 00046 000
14.Milanon naisten paratiisi (12)ti16:0058 00045 000
15.Tanskalainen maajussi ke17:2570 00045 000
16.Flashbackto15:5533 00044 000
17.Yle Nyheter TV-nyttsu19:2944 00040 000
18.Joan Jett: Bad Reputation (7)la20:00136 00039 000
19.Sportnyttsu19:3941 00039 000
20.Veljekset Price ruokamatkalla Pohjoismaissato18:3099 00037 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.