Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 46/2022
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 312 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Hiihdon Suomen Cupsu12:27645 000442 000
2.FIFAn jalkapallon MM 2022: QAT - ECUsu17:55917 000415 000
3.Urheilustudiosu10:57377 000352 000
4.Alppihiihdon MC, N pujottelu 1. kierrossu11:10483 000312 000
5.FIFAn jalkapallon MM 2022 studiosu17:11481 000305 000
6.Alppihiihdon MC, N pujottelu 2. kierrossu14:11418 000270 000
7.Sohvaperunatpe21:00403 000266 000
8.Talvisota (12)ma21:00355 000231 000
9.FIFAn jalkapallon MM 2022 avajaisetsu16:39375 000225 000
10.Maailman kauneimmat junareititti20:00284 000181 000
11.FIFAn jalkapallon MM 2018 loppuottelusu15:43238 000157 000
12.Freestylen MC, slopestylela15:31248 000142 000
13.Onnen maa (12)ma19:00286 000134 000
14.Suuri timanttiryöstöke20:00207 000126 000
15.Trampoliinin MM, synkrotrampoliini ja trampoliinila16:31261 000114 000
16.Tubettavat konemiehetsu20:15153 000107 000
17.Tanskalainen maajussila17:31172 000106 000
18.Pikku Kakkonenma17:00150 000105 000
19.Peltsin toinen luontoma21:55162 000100 000
20.Nimipäiväonnittelu: 19.11.la08:56095 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.