Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 23/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.FIFAn jalkapallon MM-karsinta: FIN - NEDla21:37758 000295 000
2.Jalkapallon N kansojen liiga FIN - SRBti19:52686 000224 000
3.Luottomies-elokuva: All in (7)to21:00527 000195 000
4.FIFAn jalkapallon MM-karsinta: ennakkostudio FIN -la21:15301 000158 000
5.Joanna Lumley maustematkallama19:00237 000102 000
6.Menneisyyden metsästäjätke20:00166 00093 000
7.FIFAn jalkapallon MM-karsinta: jälkistudio FIN - Nla23:40204 00092 000
8.Ellan matkassa: roomalaisten jäljilläto19:30167 00087 000
9.Karjalan kunnailla (7)ke18:10165 00086 000
10.Ryhmä Hau (S)su08:0890 00084 000
11.Jalkapallon N kansojen liiga FIN - SRB, alkustudioti19:30171 00082 000
12.Salasaaren seikkailijatsu08:30115 00081 000
13.Rytmisen EM, välinefinaalitsu17:20350 00075 000
14.Varjojen sotato20:00241 00075 000
15.Jalkapallon N kansojen liiga FIN - SRB, jälkistuditi22:02128 00075 000
16.HYRRÄ: Tiedetemputsu08:0574 00074 000
17.Rollen remmila08:3286 00073 000
18.Tuurila08:1478 00072 000
19.Nimipäiväonnittelu: 8.6.su08:5571 00071 000
20.Pikku Kakkonensu08:5771 00071 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.