Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 31/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Yleisurheilun Kalevan Kisatla17:301 216 000527 000
2.Frisbeegolfin MM-kisatsu10:49595 000301 000
3.Kuninkuusravitsu19:00535 000237 000
4.Sportlivla13:28190 000149 000
5.Lentopallon EM-karsinta: FIN - GERla13:50441 000122 000
6.Beach Volleyn EM: kooste N ja M finaaliottelutsu21:15331 00094 000
7.Pikku Kakkonenpe17:00261 00094 000
8.Nimipäiväonnittelu: 31.7.to08:0892 00091 000
9.Tuuri (S)la08:15104 00090 000
10.P2 LT 2023/video: Pikku Kakkonento08:1081 00087 000
11.Suuri keramiikkakisama20:00173 00084 000
12.Ellun kamutto08:1386 00083 000
13.Pikku Kakkosen postipyyntöto08:1175 00081 000
14.Galaxito08:1275 00081 000
15.Dinofarmi (S)ti08:0589 00080 000
16.Nimipäiväonnittelu: 1.8.pe08:2080 00079 000
17.Retki-Roope (S)pe08:0994 00077 000
18.Barbapapa (S)la08:22112 00077 000
19.Emmi ja Kuru (S)pe07:5897 00076 000
20.Tanskalainen maajussiti13:15106 00075 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.