Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 34/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Yleisurheilun Ruotsi-ottelula18:501 483 000768 000
2.Jopet-show (S)su17:42456 000238 000
3.Peltsin Lappisu19:30299 000169 000
4.Ainoa huoneessa (S)la18:38276 000136 000
5.Karpo (7)la22:45370 000127 000
6.Lasse kaatuu, voi ei! (S)su13:30223 000112 000
7.Pikku Kakkonento17:00198 000111 000
8.Pirjo (S)pe19:53113 000106 000
9.Menneisyyden metsästäjätke20:00200 000102 000
10.Talot huokuvat historiaati16:00183 00097 000
11.Uroot (S)la18:30124 00091 000
12.Se on niin kuin se on (S)su18:30171 00090 000
13.Suuri keramiikkakisama20:00182 00089 000
14.Jalkapallon Veikkausliiga: Ilves - Interla14:45312 00089 000
15.Luottomies 2 (7)pe19:36135 00088 000
16.Superpesispe17:15350 00084 000
17.Kuin kaikki muutsu20:00182 00084 000
18.Pikku Kakkosen reportterisu08:13105 00082 000
19.Tanskalainen maajussipe13:00110 00077 000
20.Tuuri (S)la08:1484 00077 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.