Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 46/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Alppihiihdon MC, miesten pujottelun 2. laskusu13:57412 000266 000
2.FIFAn jalkapallon MM-karsinta: FIN - MLTpe18:52706 000265 000
3.Urheilustudiosu14:56332 000233 000
4.Martin Clunes saarimatkoillati20:00314 000173 000
5.Alppihiihdon MC, miesten pujottelun 1. laskusu10:58375 000161 000
6.Alppihiidhon MC, naisten pujottelun 2. laskula13:54267 000153 000
7.Koripallon naisten EM-karsinta: FIN - SWEsu16:58453 000148 000
8.Alppihiihdon MC, naisten pujottelun 1. laskula10:55312 000131 000
9.Pikku Kakkonenpe17:00215 000129 000
10.Peltsin toinen luonto to19:30231 000126 000
11.Antti Tuisku - Kuolemattomuusprojekti (S)su21:00357 000122 000
12.Tarinoita tuntureiltala16:52130 000121 000
13.Sportlivsu15:29183 000119 000
14.FIFAn jalkapallon MM-karsinta: jälkistudio FIN - Mpe20:56322 000117 000
15.Solsidan - Onnea onkimassato21:00215 000112 000
16.Apua sodan lapsille -tukikonserttila17:31355 000107 000
17.Sohvaperunat, syksy 2025la19:00266 000103 000
18.Seksi-Suomen historia (12)ma21:30241 000103 000
19.Hirvonen & Haapamäkisu13:15161 000101 000
20.Ruokamatka Intiassake18:00237 00099 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.