Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 48/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Hiihdon MC, M 20 km (v) Rukasu10:58633 000476 000
2.Urheilustudiosu11:51514 000464 000
3.Hiihdon MC, N 20 km (v) Rukasu12:42648 000464 000
4.Ampumahiihdon MC, naisten viestila14:10638 000421 000
5.Hiihdon MC, sprinttifinaalit (p) Rukala12:24686 000419 000
6.Ampumahiihdon MC, sekaviestisu17:36722 000418 000
7.Hiihdon MC, M 10 km (p) Rukape14:15535 000389 000
8.Ampumahiihdon MC, pariviestisu14:50623 000373 000
9.Yhdistetyn MC, M 10 km Rukala15:32494 000349 000
10.Yhdistetyn MC, M 7,5 km Rukape16:13451 000349 000
11.Lumilautailun MC, Big airsu11:59496 000347 000
12.Ampumahiihdon MC, miesten viestila17:47677 000334 000
13.Mäkihypyn MC, M HS 142, 1. kierros, Rukasu15:44574 000302 000
14.Yhdistetyn MC, M HS 142 Rukasu13:51609 000298 000
15.Hiihdon MC, N 10 km (p) Rukape11:28403 000289 000
16.Hiihdon MC, sprinttikarsinnat (p) Rukala09:53482 000289 000
17.Mäkihypyn MC, M HS 142, 2. kierros, Rukala17:15433 000262 000
18.Mr. Seefeld - jäljet lumessasu16:30528 000245 000
19.Talvisota (12)su20:02933 000242 000
20.Yhdistetyn MC, M 10 km yhteislähtö Rukasu09:57359 000231 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.