Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen viikko
Viikon katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, viikko 51/2025
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 434 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
esitys-
päivänä
1.Ampumahiihdon MC, naisten yhteislähtösu13:14647 000514 000
2.Ampumahiihdon MC, naisten takaa-ajokilpailula13:12551 000450 000
3.Ampumahiihdon MC, miesten takaa-ajokilpailula15:43567 000441 000
4.Ampumahiihdon MC, miesten yhteislähtösu15:41572 000435 000
5.Urheilustudiola13:51501 000387 000
6.Ampumahiihdon MC, naisten pikamatkato15:10553 000332 000
7.Ampumahiihdon MC, miesten pikamatkape15:10486 000322 000
8.Mäkihypyn MC, naisten HS 140, 2. kierrosla14:57414 000289 000
9.Mäkihypyn MC, naisten HS 140, 1. kierrosla14:06459 000281 000
10.Joulukalenteri: Tonttuakatemiasu08:48248 000225 000
11.Mäkihypyn MC, miesten HS 140, 1. kierrosla16:59426 000203 000
12.Peltsin toinen luontoma21:00245 000192 000
13.Mäkihypyn MC, miesten HS 140, 2. kierrossu18:31314 000186 000
14.Pirjo (S)pe16:32183 000161 000
15.Pikku Kakkonensu08:48145 000158 000
16.Luottomies (12)to16:40188 000152 000
17.Eränkävijät: Äijän retketti19:30173 000125 000
18.Pikku Kakkosen Iso peli teaserit 2025: Pikku Kakkosu08:45121 000121 000
19.Pikku Kakkosen iso pelisu08:19154 000118 000
20.Michael Palin Nigeriassasu19:15320 000117 000
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.