Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen vuosiSeuraava vuosi
Vuoden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, vuosi 2016
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 206 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Chasing Classic Cars S8 Big Brass Onesma22.8.2016 20:3039 00027 0001 %2 %
2.Gold Rush (Season 6) Episode 5ti19.1.2016 21:0037 00025 0000 %1 %
3.Gold Rush (Season 6) Episode 14ti22.3.2016 21:0045 00023 0000 %1 %
4.Gold Rush (Season 6) Episode 9ti16.2.2016 21:0042 00022 0000 %1 %
5.Buying Alaska (Season 3a) Episode 16pe15.1.2016 20:0028 00022 0000 %1 %
6.Gold Rush (Season 7) Record Goldti27.12.2016 21:0028 00021 0000 %1 %
7.Gold Rush (Season 6) Episode 8ti9.2.2016 21:0034 00020 0000 %1 %
8.Ice Lake Rebels (Season 1) Cracks In Theto24.11.2016 23:0028 00020 0000 %3 %
9.Gold Rush (Season 6) Episode 18su1.5.2016 18:0024 00020 0000 %2 %
10.Buying Alaska (Season 3a) Episode 12to7.1.2016 20:0025 00019 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.