Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV Ava, kesäkuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Irene Huss: Murskattu tanghevonen (3. es.)su10.6.2018 21:01228 000135 0003 %9 %
2.Irene Huss: Lasipaholainen (2. es.)su24.6.2018 21:00193 000120 0002 %7 %
3.Irene Huss: Yökierto (2. es.)su17.6.2018 21:00239 000116 0002 %7 %
4.Kenen kotona?ke6.6.2018 20:00146 000106 0002 %8 %
5.Irene Huss: Tulitanssi (2. es.)la30.6.2018 21:00148 000103 0002 %6 %
6.Irene Huss: Tatuoitu torso (3. es.)su3.6.2018 21:00186 000103 0002 %7 %
7.Miehet jotka vihaavat naisia (2. es.)pe29.6.2018 21:00174 00068 0001 %5 %
8.Lemmen viemääto7.6.2018 16:0066 00054 0001 %10 %
9.Kreikkalainen naimakauppa (3. es.)pe1.6.2018 21:00149 00052 0001 %4 %
10.Onnelama11.6.2018 21:0076 00051 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.