Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
AVA, heinäkuu 2018
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 249 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Irene Huss: Kultavasikka (2. es.)su1.7.2018 21:00237 000124 0002 %7 %
2.Pilvilinna joka romahti (2. es.)pe27.7.2018 21:00152 00084 0002 %8 %
3.Tyttö joka leikki tulella (2. es.)pe20.7.2018 21:00169 00077 0001 %7 %
4.Tähtiin kirjoitettu virhe (2. es.)su8.7.2018 21:00115 00056 0001 %4 %
5.Lemmen viemääti10.7.2018 16:0058 00054 0001 %10 %
6.Mrs. Doubtfire - Isä sisäkkönä (2. es.)la28.7.2018 21:00160 00048 0001 %4 %
7.Miehet jotka vihaavat naisia (2. es.)pe6.7.2018 21:00135 00044 0001 %3 %
8.Kuninkaan mies: Maailman laidallala21.7.2018 21:00130 00041 0001 %4 %
9.Sinkkuelämää (10. es.)ti24.7.2018 22:3561 00040 0001 %4 %
10.Kohtalokas ennustus (2. es.)su15.7.2018 21:00121 00040 0001 %3 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.