Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Hero, maaliskuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Elokuva: The Whole Truthke13.3.2019 21:00179 00079 0002 %5 %
2.Elokuva: Menetetty maati5.3.2019 20:53197 00074 0001 %5 %
3.Elokuva: Erasedti26.3.2019 20:59185 00073 0001 %5 %
4.Elokuva: The Lone Rangersu31.3.2019 19:04260 00063 0001 %3 %
5.Elokuva: Pankkikeikkasu17.3.2019 20:51202 00061 0001 %4 %
6.Elokuva: Collateral - väärä aika, väärä ti19.3.2019 20:59151 00055 0001 %4 %
7.Elokuva: Bullet to the Headsu24.3.2019 21:16109 00052 0001 %4 %
8.Elokuva: Sherlock Holmespe29.3.2019 21:00197 00051 0001 %3 %
9.Elokuva: Con Air - lento vapauteento21.3.2019 20:59148 00048 0001 %3 %
10.Elokuva: Ghost Rider - Koston henkisu24.3.2019 16:5989 00044 0001 %4 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.