Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
National Geographic, maaliskuu 2019
Kohderyhmä: Kaikki 3 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 266 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Natsien jättimäiset rakennusursu3.3.2019 16:10147 00075 0001 %7 %
2.Tutankhamonin aarteet: piilotesu10.3.2019 16:15108 00063 0001 %6 %
3.Toinen maailmansota: Pinnanalato21.3.2019 21:01118 00060 0001 %3 %
4.Free Soloke6.3.2019 21:00156 00058 0001 %4 %
5.Egyptin kadonneet aarteetla9.3.2019 21:00109 00052 0001 %3 %
6.Meret ilman vettäsu3.3.2019 19:00115 00051 0001 %3 %
7.Turvatarkastus: Peruti19.3.2019 21:00106 00050 0001 %3 %
8.Japanin katastrofisu24.3.2019 17:0881 00048 0001 %4 %
9.Hirmuhallitsijoiden käsikirjasu10.3.2019 22:0096 00046 0001 %4 %
10.Lentoturmatutkintasu10.3.2019 20:00113 00045 0001 %2 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.