Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, helmikuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Ampumahiihdon MM: Naisten yhteislähtösu23.2.2020 13:27914 000768 00015 %73 %
2.Hiihdon maailmancup: Ski Tour, miesten 15 kmsu16.2.2020 14:59863 000716 00014 %65 %
3.Hiihdon MC: Miehet 15 km (P)la29.2.2020 13:25918 000659 00012 %72 %
4.Hiihdon maailmancup: Ski Tour, naisten 10 kmsu16.2.2020 16:58799 000653 00012 %47 %
5.Hiihdon maailmancup: Ski Tour, miesten 30 kmsu23.2.2020 14:15990 000647 00012 %67 %
6.Ampumahiihdon MM: Miesten takaa-ajokilpailusu16.2.2020 16:10773 000612 00012 %53 %
7.Urheilustudiosu23.2.2020 13:07691 000611 00012 %66 %
8.Ampumahiihdon MM: Miesten yhteislähtösu23.2.2020 15:57719 000561 00011 %56 %
9.Hiihdon maailmancup: Ski Tour, naisten 15 kmsu23.2.2020 12:12716 000560 00011 %65 %
10.Ampumahiihdon MM: Naisten takaa-ajokilpailusu16.2.2020 13:59773 000548 00010 %46 %
11.Hiihdon maailmancup: Ski Tour, sprintitla22.2.2020 13:58853 000534 00010 %64 %
12.Hiihdon MC: Naiset 10 km (P)la29.2.2020 11:55691 000530 00010 %66 %
13.Ampumahiihdon MM: Miesten viestila22.2.2020 15:40742 000528 00010 %55 %
14.Ampumahiihdon MM: Miesten pikamatkala15.2.2020 15:42749 000525 00010 %49 %
15.Hiihdon maailmancup: Naisten 10 kmsu9.2.2020 15:28625 000511 00010 %50 %
16.Urheilustudio: Lahdessala29.2.2020 12:58600 000506 00010 %65 %
17.Ampumahiihdon MM: Naisten pikamatkape14.2.2020 15:30813 000503 00010 %55 %
18.Ampumahiihdon MM: Naisten viestila22.2.2020 12:31741 000496 0009 %61 %
19.Hiihdon SM: Sprintitsu2.2.2020 10:49781 000493 0009 %57 %
20.Hiihdon maailmancup: Miesten 15 kmsu9.2.2020 10:56623 000469 0009 %52 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.