Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
Yle TV2, maaliskuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Hiihdon MC: Naisten viestisu1.3.2020 11:08917 000769 00015 %76 %
2.Hiihdon MC: Miesten viesti.su1.3.2020 12:281 085 000759 00014 %69 %
3.Urheilustudio: Lahdessasu1.3.2020 12:10772 000708 00013 %69 %
4.Ampumahiihdon MC : Naisten takaa-ajokilpailula14.3.2020 16:42905 000652 00012 %52 %
5.Hiihdon maailmancup: Miesten 50 kmsu8.3.2020 12:271 052 000588 00011 %60 %
6.Urheilustudiola14.3.2020 17:44654 000586 00011 %41 %
7.Ampumahiihdon MC: Miesten yhteislähtösu8.3.2020 14:42781 000585 00011 %60 %
8.Hiihdon maailmancup: Naisten 30 kmla7.3.2020 12:58809 000571 00011 %70 %
9.Yhdistetyn MC: 10 kmsu1.3.2020 14:36720 000563 00011 %57 %
10.Sohvaperunatpe20.3.2020 21:00757 000549 00010 %25 %
11.Yhdistetyn MC: Oslola7.3.2020 15:17645 000518 00010 %60 %
12.Ampumahiihdon MC: Naisten viestila7.3.2020 15:51614 000515 00010 %58 %
13.Hiihdon Ski Classics: Vasaloppetsu1.3.2020 15:33631 000467 0009 %48 %
14.Freestylen MC: Shymbulaksu1.3.2020 14:10578 000450 0009 %49 %
15.Ampumahiihdon MC : Miesten takaa-ajokilpailula14.3.2020 14:41588 000435 0008 %53 %
16.Ampumahiihdon MC: Naisten pikamatkato5.3.2020 18:25768 000426 0008 %28 %
17.Yhdistetyn MC: HS 130su1.3.2020 09:59711 000413 0008 %53 %
18.Ampumahiihdon MC: Miesten viestila7.3.2020 17:58640 000383 0007 %27 %
19.Toivotut: Tankki täyteen (S)ti31.3.2020 16:00454 000375 0007 %36 %
20.Freestylen MC: Krasnojarskla7.3.2020 14:30563 000371 0007 %51 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.