Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
MTV3, maaliskuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Masked Singer Suomila28.3.2020 20:001 457 0001 063 00020 %43 %
2.Seitsemän uutisetma16.3.2020 18:581 144 000928 00018 %51 %
3.Putousla7.3.2020 19:291 358 000910 00017 %45 %
4.Kymmenen uutisetti24.3.2020 21:571 071 000890 00017 %53 %
5.Päivän sääti24.3.2020 19:16795 000875 00017 %53 %
6.Joonas Nordman Showla28.3.2020 21:001 209 000814 00015 %37 %
7.Tulosruututi24.3.2020 19:20764 000755 00014 %46 %
8.Lotto, Jokeri ja Lomatonnila28.3.2020 22:11651 000675 00013 %34 %
9.Salatut elämätma16.3.2020 19:281 002 000667 00013 %35 %
10.Talent Suomisu15.3.2020 19:301 243 000640 00012 %28 %
11.Viikon sääsu29.3.2020 22:16586 000622 00012 %36 %
12.Uutisextrala21.3.2020 19:09630 000562 00011 %31 %
13.Maajussille morsianma16.3.2020 20:00908 000552 00010 %24 %
14.F1 Extrasu15.3.2020 19:20610 000540 00010 %29 %
15.Kotoisati24.3.2020 20:00817 000526 00010 %25 %
16.Hotel Swan Helsinkima2.3.2020 21:00690 000504 00010 %27 %
17.Urheiluextrasu22.3.2020 19:17472 000476 0009 %28 %
18.Stadi vs. Landeke18.3.2020 20:00712 000473 0009 %22 %
19.Pitääkö olla huolissaan?su22.3.2020 21:00850 000470 0009 %23 %
20.Possepe27.3.2020 20:00876 000464 0009 %18 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään minuutin yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.