Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
The Discovery Channel, syyskuu 2020
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 281 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.Gold Divers (Season 9) Episode 13to24.9.2020 21:0019 00012 0000 %1 %
2.Wheeler Dealers (Season 16a) Cayenne Youma21.9.2020 20:5916 00011 0000 %1 %
3.Salvage Hunters (Season 14) Episode 8la19.9.2020 08:0116 00010 0000 %2 %
4.Deadliest Catch (Season 16) Bering Sea Wti29.9.2020 20:5914 00010 0000 %1 %
5.Wheeler Dealers (Season 16a) Avanted AUDma7.9.2020 20:5916 0009 0000 %1 %
6.Dino Hunters Dinosaur Cowboysla19.9.2020 21:5910 0009 0000 %1 %
7.Blowing Up History (Season 3r) Episode 1su13.9.2020 11:5913 0008 0000 %2 %
8.Deadliest Catch (Season 16) Dutch Harborti8.9.2020 19:599 0008 0000 %0 %
9.How It's Made (Series 24)(Us Season 14) pe4.9.2020 06:009 0008 0000 %10 %
10.Salvage Hunters: The Restorers (Season 2ti22.9.2020 15:5912 0008 0000 %1 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.