Katsotuimpien ohjelmien TOP-listat

Edellinen kuukausiSeuraava kuukausi
Kuukauden katsotuimmat lähetykset kanavittain
TLC, tammikuu 2021
Kohderyhmä: Kaikki 4 vuotta täyttäneet
Väestö: 5 297 000
#OhjelmaPäiväKelloTavoittavuusKeski-
katsoja-
määrä
7 vrk:n
aikana
Prosenttia
kohde-
ryhmästä
Katselu-
osuus
1.90 päivää morsiamena: 2020ti5.1.2021 21:02113 00063 0001 %3 %
2.Rakastunut mammanpoikaansu10.1.2021 21:00136 00063 0001 %4 %
3.90 päivää morsiamena: Darcey & Staceyke6.1.2021 22:00103 00056 0001 %4 %
4.Tohtori Paisela30.1.2021 21:0092 00049 0001 %3 %
5.90 päivää morsiamenape1.1.2021 16:1669 00049 0001 %4 %
6.Hengenvaarallisesti lihavake6.1.2021 20:04154 00047 0001 %2 %
7.90 päivää morsiamena: Ensitapaaminensu24.1.2021 17:0688 00044 0001 %3 %
8.90 päivää morsiamena: Jälkipyykkipe8.1.2021 17:1070 00043 0001 %3 %
9.Tohtori Paise: Ennen poksautustama4.1.2021 23:0055 00042 0001 %6 %
10.90 Päivää morsiamena: Häiden jälkeenma18.1.2021 15:11100 00042 0001 %6 %
Kohderyhmä
Väestöryhmä, jonka katselua analysoidaan.
Väestö
Kohderyhmän koko (henkilöä) Suomessa.
Keskikatsojamäärä
Katsojien määrän keskiarvo koko ohjelman keston ajalta.
Tavoittavuus
Tavoittavuudella tarkoitetaan ohjelmaa vähintään 3 minuuttia yhtäjaksoisesti katselleiden henkilöiden lukumäärää.
Prosenttia kohderyhmästä
Katsojien osuus (%) koko väestöstä tai kohderyhmästä. Kantaluku (100%) on väestöestimaatti.
Katseluosuus
Ohjelman osuus (%) ajankohdan kokonaiskatselusta.

Useasti esitetyistä ohjelmista on tulostettu vain katsotuin esityskerta/jakso.

Kolmea minuuttia lyhyempiä ohjelmia (lukuun ottamatta uutis- ja lastenohjelmia) ei raportoida.

Lähde: Finnpanel Oy / TV-mittaritutkimus

Tämä raportti on ladattavissa myös CSV- ja XML-muodossa.

Vuoden 2008 alusta luvut sisältävät myös vieraskatselun sekä ajassa siirretyn katselun, mikä on otettava huomioon verrattaessa tuloksia aiempiin vuosiin. Viimeisimmissä viikoittaisissa tuloksissa luvuissa on mukana vain saman päivän aikana tapahtunut ajassa siirretty katselu. Vanhemmissa viikoittaisissa sekä kuukausittaisissa ja vuosittaisissa luvuissa se on mukana seitsemän päivän ajalta.

Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1000 talouden otokseen (noin 2100 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille.

Tilaa viikoittaiset top-listat RSS-lukijaasi.